sunnuntai 21. elokuuta 2011

Shadows, they will fade, but I'm always in the shade without you...

Oon pahoillani.. En oo kirjotellu noin viikkoon , mut ei oo mitään tapahtunukkaa... Joo no koulut alko ja eka viikko on takana päi. Koulu on iha jees, ja nyt menee muutenki iha hyvin. Oon ollu paljo kavereitte kans, mut yhtäkään kuvaa ei oo tullu otettuu, eli tää postaus taitanee jäädä kuvattomaks.

Oon ajatellu lopettaa tän tällasen blogin et kerron mitä oon tehny päivie aikana.. Blogia en kumminkaan lopeta, mut toivon et sanoisitte hyvii aiheit mist voisin kirjottaa :-) laitan tähä loppuu ny viel asioit joist mä pidän (itseasias pidän melkee kaikist asioist, mut ei anneta sen häiritä), no ekaksi rakastan maitakailua, ja me matkustetaanki aika paljon ♥ sitten pidän kirjoist ja runoist (en mistää sellasist "linnut visertävät kauniisti..") kirjotan kans ite usein kaikellaisii novellei ja muit, rakastan musiikkii ! Eniten kuuntelen Sonata Arcticaa, Amorphist ja Eminemii, mun musiikkimaku on tosi laaja ! sit tykkään monenlaisit lajeist ja harrastuksist, soitan kitaraa kotoo, harrastan tanssei ja rhönradii, välil parkouraan, kuuntelen musiikkii ja siis kirjotan, tykkään tehä kaikellasit ja siks  harrastuksetki on tosi vaikee aina valita ! Kavereitte kans vaan riehun ja keksitää aina kaikkee maast taivaasee ! :D sit shoppailu on jees, ja kaikki erityyliset leffat on ihanii. Erilaisii ihmisii on ihana tutustuu ja mä tuun toimee melkee kaikkien kanssa, koska ymmärrän kaiken kaikkien kannalt :-) JA NYT LOPPU ! täst tulee liian pitkä , ja huhhuh ei ketää tuski ees jaksa lukee tänne asti ! juu nyt minä lopetan, kiitos

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti