sunnuntai 28. elokuuta 2011

muut tahtovat jotain mitä itsellään ei oo, minä tahdon elämän, joka on kirjoittamaton.

Pahoitteluni, en oo siis kirjottanu vähään aikaan. Mut oon ollu aika kiireinen kavereitten ja koulun kans. Treeneis en oo viel ollukkaa ku olin tän viikon flussassa. :-( Eli harrastan tanssia, (lyrical, show/street) en osaa päättää show vai street.. Ja sit harrastan myös rhönradii, eli rengasvoimisteluu. (googlettakaa jos ette tiiä :D)


No mut asiast toisee, pidän nyt ainaki vähän aikaa tällast blogii ku kerron vaa ittestäni ja mitä oon tehny ja kaikkii vinkkei ja muit sellast. :-)

Eli eilen olin Emmin, Melissan ja Iriksen kans tall ship racessa ja kaupungilla. Oi meillä oli kivaa ;)) hengailtii vähä Iriksen ihanassa veneessä ja kierreltiin ympäriinsä. Nyt vähä kuvii sitte :)

Melissa Iris ja Emmi

iha kiva ferrari :-)


Melsu ja Kassu ♥


Oli ihanaa olla veneessä kuuden koiran kanssa, ja viel ihanempaa oli ulkoiluttaa niit ku ihmiset halus ottaa täst nähtävyydest kuvii :-)

p.s. mul oli viel vaik mitä kuvii mut tä kone ei ollu ladannu niit ja nyt ne on hävinny iha savuna ilmaa !  D: nouh ! no mut käytii sit viel nuvoles NAM aah olen rakastunut :-), ja illal pelailtii vähä polttist Melissan, Emmin ja Lassin kans :D eheh

1 kommentti:

  1. Oot hei tosi nätti ja sul on ihanat hiukset! :)

    http://sailamarian.blogspot.com/
    Käy kattelees jos ehdit :)

    VastaaPoista