sunnuntai 18. syyskuuta 2011

mä näytän kärpäseltä jolla on ihan liian isot linssit !



No ei oo tapahtunu vieläkään mitään mullistavaa mun elämäs, 
joten oon vaa iha ollu kaverette kans :-) 
KIIIIIIITOS PALJON sille joka tilaa mulle äkkilähdön kauas pois ! 
Kukaan ei oo tilaamas, joten elämä jatkuu normaalii tahtii, koulu ei oo vieny kauheesti nyt aikaa,
joten oon saanu vaa chillaaaa, mut ens viikol on jo pari koet. 
No mut täs on sit näyt taksvärkki päivän kuvii ;) Mä tosiaan vietin kouluttoman päiväni kavereitten kans.
Niis merkeis meni eilinenki, ja oli kans kiva nähdä vanhaa parasta kaverii  ! :) 
Törmättii bussipysäkil ja vietettii sit jonku aikaa hänen kans !
Kaupungil oltiin siis menos, ja ostin aivan ihanan talvitakin ! 
Mä tosiaan rakastan talvee ! Laskettelu ja lumi on ihanii, 
Hihi  Jeee talvi tule vain sieltä jo, jouluki on aivan ihana :) Tykkään myös kattoo sadetta ni ei syksyssäkää mitää vikaa :-) No mut asiaaan, täs näit kuvii viime perjantaist :')
   







KIIITOS 

1 kommentti: