lauantai 23. heinäkuuta 2011

olen onnellinen , mitä sä luulit ?

Aloin täs miettii, mite kaikki oikeesti muuttuukaa nii nopeesti.. Ku kaikki o aiva helveti hyvi, ni yks viestiki voi saada ihmise täysi maaha.. Ja kui moni on oikeesti joskus miettiny, et enää vaa ei oo mitää, ei vaa jaksa. Mut vuode pääst kaikki onki nii hyvi ku vaa olla ja voi ! Ja masennukse aikana on päivii ku vaa nauraa ja nauraa kavereitte kans ja on tosi hauskaa. Sit ku tulee kotii, tuntuu et ei siikää päiväs ollu mitää järkee, kaikki on tylsää, misää ei oo järkee..
       Mut kui moni tuliskaa katumaa elämänsä menettämist nii nuorena, jos kahenkymmene vuode pääst omistaa aivan ihanan perheen, asuu ihanas talos ja kaikki on hyvi. Sitä aikaa jollo ei nauttinu elämäst, tuski muistaakaa..
       Pienenä oon kirjottanu päiväkirjaa, on sivui, joil on tekstii siit kui surulline oon ollu ku joku mun kaveri ei ookkaa ollu mun kans ja on ollu riitoi, joist oon ollu aiva maas... Ja joita nyt en ilma muistii kirjottamist ois ees muistanu...
      Pienetki asiat saa iloseks, mut myös surulliseks. Autan usein muit niitte murheis, ja muitte murheet jää myös mulle päälle, oon ehkä vähä liianki empaattinen... Jonka vuoks en saa aina öisin unta. Mut kanattaa aina vaa koittaa ajatella eteenpäi !
      En ees tiiä miks kirjotan tätä tänne, oisin hyvi voinu jättää tän pois ja kertoo vaa täst päiväst, mut nyt sit vaa puran nää ajatukseni teil kaikil.. no halleluuja jos viel jaksatte lukea, mut toivon et kaikki ymmärrätte et huonoi asiot seuraa hyvät, niinku myös hyvii huonot.. Eli ei kannata odottaa liikoja.

No mut sit tästä mun purkauksesta tähän päivään.
Totta puhue oon hiema oudos ajatusmaailmas nytte, ja en oikee muista mite tä päivä  alko.... Jooo kävin kaupas äitin ja iskän kans ostamas viikoks ruokaa.. No tänää oli tosi sateine päivä ja myös ukkosti kovasti. Mä itseasias pidän sateestaki, se saa ajatukse kiertää ja sitä on kiva kattoo ! :) Mut ni siis oltiin Iriksen kans sit iha vaan sisällä Melsulla, ku Melsu oli just olla vähä kipee, ni ei sit viittiny ulos mennä ettei vaa uudestaa tuu mitää jälkitautei.. No sisällä katottii tv:t ja minä kaaduin pizzan päälle... Ja sii ku riisuin niit pizzasii housui pois, ni kaadoin myös maitolasin Melsun lattialle..  taitavaa eikö ;) No lähdin Rasmukse kans lenkil, ja sit illal viel menin Irikse ja Melsun kans kuvailee, en ainakaa kauheesti nyt mitää kuvii laita täst päiväst ku en oo oikee mitää ehtiny niil tekee..
Mut voitte kaikki taputtaa itteänne selkää, jos ootte tänne asti jaksanu lukee.. No tällane postaus sit täl kertaa.. Ehkä joskus taas puran teil näit elämän opetuksiani ;)

Ja nyt sit huomasin et ei tä kone mitää kuvii jaksa lataaa.. et tä taitanee jäädä nyt sit kuvattomaks.. Huome kyl sit lisään jotai tän päivä kuvailui :)

Ja totatota aloin kans miettii, et miks ei sillo osaa nauttii kunnol elämäst ku kaikki o hyvi , sillo vaa on pikkumurheit kiusana ja  ei sitä sillo ajattele nii.. mut sit ku tulee taas huonoi päivii , ni kaipaa aikaa jollo kaikki oli hyvi.... HMMMM

okei nyt jätän teiät rauhaa ja lopetan tält päivält :D Kiitos !

1 kommentti: